Udržanie existujúcich klientov

Loajalita je o ušlom zisku

Je to paradox. O existujúcich zákazníkov sa treba pravidelne starať, inak ich k sebe priláka konkurencia, ktorá čaká len na vašu chybu. No ak sa o nich sami staráte tak, ako by ste mali, nemáte čas riešiť nové predaje a strácate zisk. Chvalabohu, udržať si zákazníka je päťkrát lacnejšie, ako získať nového (Prabhaker a Sheehan, 1997). Najmä ak využijete 123Call.

Ako si udržať zákazníka?

  1. Veďte s ním osobný rozhovor - prostredníctvom nás. Naši operátori sú vyškolení na komunikáciu cez množstvo kanálov - telefón, esemesky, email, váš chat... 
  2. Dokážte mu, že vám na ňom záleží - čo tak mu ponúknuť vašu službu či tovar pri jeho výročí (uzatvorenia zmluvy, narodeninách, meninách...)?
  3. Ponúknite viac - ak ponúkate novú službu alebo potrebujete predĺžiť viazanosti, tak s pridanou hodnotou.

Máme kapacity pravidelne sa venovať všetkým vašim klientom. Ocenia to. Ich vernosť si s našou pomocou udržíte raz-dva-tri.

Čo ak zákazník práve odchádza ku konkurencii?

To samozrejme nie je koniec. Šanca je, že váš klient odchádza kvôli nejakej drobnosti, ktorá sa dá vyriešiť, alebo podmienkam, ktoré pre vás nie je problém upraviť. Získajte ho späť winback telefonátom. Vášmu klientovi "na odchode" zavoláme vo vašom mene a ponúkneme vami stanovenú výhodu (zníženie ceny, dodatočnú službu zdarma a podobne). Vašich klientov oslovujeme profesionálne, no zároveň nenútene. Zaujímame sa o ich potreby a netlačíme ich do ničoho, čo by vám vyčítali. Nedivte sa, že sa často vrátia.

Využite naše know-how a dlhoročné skúsenosti našich operátorov pre retenčné programy - v zachraňovaní zákazníkov sme ako doma. Nastavte si u nás kvalitný retenčný program a spokojne sa venujte novým predajom. Každý deň vám pošleme štatistiku s počtom zachránených zákazníkov. 

Spoľahnite sa na nás.

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.