Referencie

Za 3 roky nás dostali na 4 ďalšie trhy v strednej Európe

Každé naše investované euro vďaka nim spraví 10 násobný obrat

KLIENT: W-business s.r.o.

Produkt: Medosan Kurkuma Plus

"Na Slovensku sme s nimi začali spolupracovať pred troma rokmi. Vďaka im sa nám podarilo expandovať na ďalšie 4 trhy v rámci strednej Európy a vďaka ich profesionálnemu prístupu sa nám podarilo výrazne zvýšiť obrat. Od začiatku spolupráce sa ich operátorom podarilo pre nás spracovať 15 000 objednávok. Navyše v slabších mesiacoch nám pomáhajú udržať hranicu obratu na rovnakej úrovni formou aktívneho predaja našich produktov. Za každé 1 investované EURO nám prinesú 10 násobný obrat vo forme predaných produktov našej spoločnosti!"

Krajiny: Slovensko, Česko, Poľsko, Rumunsko, Maďarsko

VÝSLEDOK: 15 000 spracovaných objednávok, rozšírenie na 4 zahraničné trhy, zvýšenie obratu

Manažér projektu

Andrea Tuharská

Andrea Tuharská

"Predaj išiel veľmi dobre, zákazníci produkt poznali a boli s ním spokojní. Bolo však potrebné popracovať na databáze od klienta - častokrát sme kontaktovali ľudí, ktorí produkt už mali a momentálne nechceli (nebola to lacná záležitosť). Napriek tomu sme dokázali výrazne navýšiť počet objednávok."

Výborné obchodné výsledky v našom pilotnom projekte

373 objednávok priamo v úvode kampane

KLIENT: Helvetia Apotheke d.o.o.

"Chceli by sme sa poďakovať nielen za výborné obchodné výsledky, ale aj za Váš profesionálny prístup, nasadenie a komunikáciu. Zo 1455 hovorov ste získali 373 objednávok, teda takmer 26%. To je skvelá úspešnosť nielen v rámci pilotného projektu. Osobitne by sme chceli vyzdvihnúť aj bezproblémovosť a profesionalitu Vášho IT oddelenia. Na základe všetkých týchto faktorov sme sa spoločne dohodli na pokračovaní tejto kampane už od budúceho týždňa. Pokiaľ toto nasadenie spolu udržíme, budeme môcť túto kampaň považovať za kontinuálnu. Ešte raz ďakujem Vám všetkým a teším sa na ďalšiu úspešnú spoluprácu!"

Ing. Rudolf Bechyně, Helvetia Direct Marketing s.r.o. 

VÝSLEDOK: 373 nových objednávok (26% z 1455 uskutočnených hovorov)

Manažér projektu

Tomáš Ráno

Tomáš Ráno

"V tomto prípade išlo o zaujímavý, moderný a cenovo dostupný produkt. Napriek tomu sme u potenciálnych zákazníkov narazili na niekoľko "stopiek". Dokázali sme však prelomiť počiatočnú nedôveru zákazníkov v zásielkový predaj a priniesť zvýšenie obratu nad očakávania klienta."

Keď sme začínali spoluprácu, nepovedal by som, že výsledky môžu byť také ohromujúce

Návštevnosť našich obchodných miest sa zvýšila o 40%

KLIENT: ČSOB Leasing, a.s.

Cieľ: rozšírenie portfólia klientov s priamym napojením na náš obrat a zisk

"Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 1996 a sme kapitálovo najsilnejšou leasingovou spoločnosťou na Slovensku. Mali sme veľký počet neaktívnych klientov s uzavretou zmluvou a potrebovali sme zistiť aktuálnu spokojnosť so spoločnosťou ČSOB Leasing, a.s. a informovania o možnosti prefinancovania komodity a naplánovanie termínu kontaktovania obchodným manažérom v zastúpení ČSOB Leasing, a.s.. Keď sme začínali spoluprácu začiatkom roka 2014, nepovedal by som, že výsledky môžu byť také ohromujúce. Dosiahli sme zvýšenie návštevnosti našich obchodných miest o 40%! Operátori pre nás vybavili stretnutia so zákazníkmi a zabezpečili zistenie spokojnosti u klientov. Som rád, že sme začali spolupracovať s profesionálmi vo svojej oblasti a teším sa na ďalšie kontinuálne projekty s nimi.

VÝSLEDOK: Zvýšenie návštevnosti obchodných miest o 40%

Manažér projektu

Monika Mikolášková

Monika Mikolášková

"Klienti ČSOB Leasing si môžu vyberať zo širokého spektra komodít a sú väčšinou spokojní. Pri neklientoch sme dostali marketingovú podporu od ČSOBL. Projekt beží už tretí rok, avšak úspešnosť kampane pri klientoch sa pohybuje od 25% do 40% a pri neklientoch od 10% do 15% ."

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.