Aktívny predaj služby/produktu

Do obchodu vám ani noha nevkročí, a aj tak predávate? To bude Raz-dva-tri!

Čo práve riešite? Konkurenciu? Slabšie mesiace, keď sa váš produkt nepredáva? Plný sklad, ktorý treba vypredať? Alebo len jednoducho chcete vyšší obrat? Tak to je pravý čas na predaj cez telefón. Pomocou neho viete:

  1. osloviť rýchlo mnohých zákazníkov
  2. nakopnúť predaj vašich výrobkov a služieb
  3. predávať nové produkty stálym klientom

Ako to vyzerá v praxi?

Tele-sale: Pripomeňte sa

Váš zákazník je tak zaneprázdnený, že zabudne aj na dobré ponuky. Zavoláme mu v pravú chvíľu (a pripomenieme, že je čas dať vymeniť pneumatiky - napríklad u vás). Dáme mu vedieť, že máte akciu (a rovno mu ponúkneme váš knižný bestseller - hneď má darček pre mamu).

Cross-sale: Chcete k tomu hranolky?

Kto hovorí, že musíte predávať iba jednu vec? K hamburgeru si predsa obvykle chcete kúpiť hranolky. Ponúkneme klientom súvisiaci produkt - naši operátori sú v tomto špička.

Up-sale: Väčšie hranolky len za pár centov

Vieme, kedy je váš klient pripravený na väčšie auto, vyšší program či nasledujúci krok. Využite to a ponúknite upgrade.

Výsledok?

Predaj cez telefón zaberá tak, že mnohé firmy iný predajný kanál ani nepotrebujú. Prečítajte si zopár ich vyjadrení.

Je za tým špičková príprava

Keď k nám prídete s kampaňou, ktorú zamýšľate, sadneme si spolu. Vyberieme cieľovú skupinu, vymyslíme (a odskúšame) stratégiu hovoru aj argumenty na prípadné námietky. Z operátorov vám zložíme váš vlastný 123 sales tím a špeciálne ich o vašom produkte vyškolíme. Váš projektový manažér z 123Call vám bude pravidelne podávať správy a štatistiky -pred spustením, počas kampane aj po ukončení.


Vaši zákazníci čakajú na telefóne. Oslovte ich raz-dva-tri.

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.