Mystery calls

Je vaša komunikácia so zákazníkom tip-top?

Občas si treba preveriť vlastné schopnosti. Zákazník vám nepovie, že v telefóne nemáte ten správny prístup, odbornosť či ochotu. Nepovie vám, keď sa cíti otravovaný vaším telefonistom. Rovno ujde k vášmu súperovi! Ak máte vlastných predajcov či call centrum, nasaďte periodicky mystery calls - a môžete dramaticky zlepšiť svoje hovory so zákazníkmi a tým výrazne pomôcť predaju.

My vám zavoláme - inkognito

Budeme sa vydávať za záujemcu o váš produkt, ale s agendou - scenárom hovoru, ktorý s vami dopredu ušijeme na mieru vašej firme. Pomocou neho presne zistíme, ako vaši zamestnanci na telefóne:

  1. vystupujú v mene vašej spoločnosti
  2. aký je ich prístup ku klientom
  3. či sú odborní, ochotní a či reagujú pohotovo

Čo tým získate?

Efektívnu a objektívnu kontrolu reálnej výkonnosti a kvality vašich ľudí. Keď im budete stáť za chrbtom, nikdy nebudete vedieť, ako vyzerá bežný hovor. My to zistíme raz-dva-tri. Navyše, všetky hodnotiace hovory vieme nahrať a následne analyzovať. Naši špecialisti na telefonickú komunikáciu vám u každého zo zamestnancov povedia, v čom je dobrý a na čom popracovať. A po zlepšenia netreba chodiť ďaleko - vašich zamestnancov radi vyškolíme práve v tom, v čom majú nedostatky!

 

Mystery calls - zavoláme, zhodnotíme, poradíme.

Ozvite sa nám.

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.