Starostlivosť o existujúcich zákazníkov
Dohliadneme na to najcennejšie - vašich klientov
Spustili ste zľavovú kampaň a zákazníci húfne reagujú? Pozor, jeden nezdvihnutý hovor, jeden odbitý telefonát, a klienta vám odláka konkurencia. Ak nemáte dosť zamestnancov, ktorí by sa postarali o vašich klientov, neriskujte zbytočne. Máte nás. S Raz-dva-tri budete mať vždy dostatok operátorov - aj keď chcete obvolať všetkých klientov v priebehu týždňa. Vystupujeme profesionálne, odborne a vo vašom mene. Podporujeme dôveru vašich zákazníkov vo vašu spoločnosť.
Zákaznícka linka: buďte nápomocní všetkým
Telefónne číslo, na ktorom vás zákazníci zastihnú, zvyšuje vašu dôveryhodnosť. A ak na tom čísle sedí niekto optimistický, školený vo vašej problematike a schopný pomôcť vášmu klientovi, máte čo sa týka služieb zákazníkom vyhraté. Zúročte naše dlhoročné skúsenosti a využite výhody zákazníckej linky 123Call:
- prevádzka 24/7 (ak si želáte)
- vo vami vybraných jazykoch (sme multijazyční)
- evidovací CRM systém na mieru a pravidelné reporty
Samozrejme vám poskytneme aj špičkové technológie, napríklad:
- total recording (nahrávanie každého telefonátu)
- IVR (automatický hlasový systém)
- zabezpečené spojenie s klientom (predchádzame akémukoľvek úniku citlivých informácií)
Na kvalitu všetkých telefonátov dozerajú naši špecialisti, ktorí všetky hovory znovu počúvajú a spolu s operátormi analyzujú. Neustále tak zvyšujeme ich kvalitu - a spokojnosť vašich zákazníkov.
Marketingové kampane: starajte sa a podporujte
Keď potrebujete klientom zavolať vy, taktiež sme vám samozrejme nápomocní. Či už sa im potrebujete pripomenúť, chcete im ponúknuť predĺženie viazanosti alebo predplatného alebo zvýšiť ich loajalitu špeciálnou akciou, sme tu pre vás. Stačí nám dať vedieť, a na základe vašich požiadaviek a vašej databázy vytvoríme kampane, v ktorých oslovíme vašich klientov ako verných a ctených zákazníkov.
Spokojný zákazník ostane verný. Ozvite sa nám.