Naše skúsenosti

Čo sme sa naučili zo 400-450 každoročne zrealizovaných projektov?

1. Vieme, ako komunikovať, aby ste zarobili

Vedeli ste, že jeden z najlepších časov na telefonát je po obede? Všetci sú spokojní po dobrom jedle... Pri rozhovore vám pomôže aj vhodne zvolená forma oslovenia, či správne navrhnutá úvodná veta. Riadne detaily, však? Ale aká je v nich sila! Tá jedna veta môže úplne otočiť výsledok hovoru s vaším klientom. Ako to vieme? Testujeme. Za tie roky už poznáme vašich domácich aj zahraničných zákazníkov (a tým aj slová, ktoré na nich zapôsobia) no aj tak scenár každej telefonickej kampane odskúšame. Kým vášmu klientovi zavoláme naostro, najlepšie argumenty sú prichystané a všetky muchy vychytané.

2. Eso v rukáve vášho biznisu = dobrý operátor

Vždy usmiaty profesionál, ktorý pozná váš produkt do poslednej bodky, vašich zákazníkov oslovuje s rešpektom, vie sa do nich vcítiť a zároveň výborne argumentovať. Vynájde sa, aj keď ho zákazník prekvapí a predávať vie aj zo sna. Taký operátor je vaša zlatá baňa. Ale nenájdete ho na ulici. Nájdete ho v Raz, dva, tri, kde ho dlhodobo a pravidelne školíme :) Argumentačné techniky, metódy vedenia hovoru, asertivita, predajné zručnosti - jeho tréning nikdy nekončí.

Našich operátorov špecializujeme do skupín podľa osobnostných preferencií a schopností. Prečo? Aby na vašej kampani pracovali tí, ktorí majú k vášmu produktu alebo k typu vašej kampane najbližšie. Niet nad človeka, ktorý verí vo váš produkt, ktorý zvládne vymáhanie pohľadávok u odmietavých klientov, či presvedčiť odchádzajúceho zákazníka, aby zostal u vás...

3. Perfektný prehľad zlepšuje výsledky

Ku každému projektu, ktorý s vami pripravíme, automaticky dostávate projektového manažéra, ktorý vám je k dispozícii 24 hodín denne. Stará sa o hladký priebeh projektu, pomáha, operatívne rieši možné problémy a poskytuje vám aktuálne informácie o účinnosti vašej kampane - kedykoľvek. Tak viete rýchlo reagovať na požiadavky klientov, zlepšiť svoju stratégiu, ponúknuť viac - a zmeny hneď implementovať.

4. Naše technológie poistia váš zisk

Špičkové technológie neznamenajú len bezchybný zvuk v slúchadle a SMS správy doručené okamžite veľkému počtu klientov. Naše call centrum spĺňa tie najprísnejšie bezpečnostné IT štandardy (aby vaše databázy a citlivé informácie boli v bezpečí) a hlasové a dátové linky máme k dispozícii rovno od troch operátorov. Áno, my voláme, aj keď sú siete preťažené a pol krajiny bez prúdu - aby vám neušiel zisk.


Využite naše dlhoročné skúsenosti a spustite kampaň, ktorá vás prekvapí svojím účinkom. S nami je to raz-dva-tri.

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.