Pýtajte sa - najčastejšie otázky
Čo mi môžete okrem telefonovania ešte ponúknuť na podporu môjho biznisu?
Napríklad SMS marketing a e-mail marketing, ktoré prispievajú k lepšej informovanosti klientov a k posilneniu účinku telemarketingových kampaní.
Máte vlastné databázy na získavanie potenciálnych klientov?
Samozrejme, v segmente firemných klientov disponujeme vlastnými databázami, ktoré je možné selektovať podľa viac ako 20 unikátnych kritérií, ktoré je možné navzájom kombinovať.
Viete nám poskytnúť služby v takom prípade, ak máme vlastné databázy, ale nemáme k nim telefonické kontakty?
Áno, vieme taktiež doplniť telefónne čísla porovnaním s našimi databázami.
Aká je cena za kampaň?
Nakoľko každá kampaň je unikátna a jedinečná, radi vám pripravime cenovú ponuku na mieru. Neváhajte nás preto kontaktovať s vašimi požiadavkami.
V čom sa líšia vaše telemarketingové služby od nášho interného volania zákazníkom?
Sme rýchlejší, profesionálne pripravení, objektívni a na základe našich skúseností rozhodne flexibilnejší prispôsobiť sa akýmkoľvek klientskym požiadavkám. Telefonovanie je predsa náš biznis.
Ako sú školení vaši agenti?
Naši agenti sú ohľadom produktu školení najčastejšie klientom, ich soft-skills sú školené pravidelne naším oddelením kvality.
Ako rýchlo viete pripraviť a spustiť moju kampaň?
Pri dobrej vzájomnej spolupráci približne do 5 pracovných dní.
Ako budem o priebehu mojej kampane informovaný ako klient?
Váš projekový manažér vám bude zasielať denný štatistický report. Po ukončení kampane vám bude osobne prezentovaná záverečná správa s marketingovými a biznis odporúčaniami.