Pýtajte sa - najčastejšie otázky

Čo mi môžete okrem telefonovania ešte ponúknuť na podporu môjho biznisu? 

Napríklad SMS marketing a e-mail marketing, ktoré prispievajú k lepšej informovanosti klientov a k posilneniu účinku telemarketingových kampaní.

Máte vlastné databázy na získavanie potenciálnych klientov?

Samozrejme, v segmente firemných klientov disponujeme vlastnými databázami, ktoré je možné selektovať podľa viac ako 20 unikátnych kritérií, ktoré je možné navzájom kombinovať.

Viete nám poskytnúť služby v takom prípade, ak máme vlastné databázy, ale nemáme k nim telefonické kontakty?

Áno, vieme taktiež doplniť telefónne čísla porovnaním s našimi databázami.

Aká je cena za kampaň?

Nakoľko každá kampaň je unikátna a jedinečná, radi vám pripravime cenovú ponuku na mieru. Neváhajte nás preto kontaktovať s vašimi požiadavkami. 

V čom sa líšia vaše telemarketingové služby od nášho interného volania zákazníkom?

Sme rýchlejší, profesionálne pripravení, objektívni a na základe našich skúseností rozhodne flexibilnejší prispôsobiť sa akýmkoľvek klientskym požiadavkám. Telefonovanie je predsa náš biznis.

Ako sú školení vaši agenti? 

Naši agenti sú ohľadom produktu školení najčastejšie klientom, ich soft-skills sú školené pravidelne naším oddelením kvality.

Ako rýchlo viete pripraviť a spustiť moju kampaň?

Pri dobrej vzájomnej spolupráci približne do 5 pracovných dní.

Ako budem o priebehu mojej kampane informovaný ako klient?

Váš projekový manažér vám bude zasielať denný štatistický report. Po ukončení kampane vám bude osobne prezentovaná záverečná správa s marketingovými a biznis odporúčaniami. 

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.