Referencie
Našli 307 spoločností so záujmom o naše neštandardné logistické riešenia
a dohodli obchodné stretnutia o možnej spolupráci s 31 z nich
KLIENT: Ingram Micro Slovakia, s.r.o.
"Ingram Micro Slovensko, s. r. o. je súčasťou Ingram Micro, Inc. - najväčšieho veľkoobchodného distribútora technológií a globálneho lídra v oblasti riadenia dodávateľských reťazcov. Zamestnávame viac ako 20.000 spolupracovníkov po celom svete so zákazníkmi vo viac než 170 krajinách sveta. Chceli sme podporiť náš obchod na Slovensku v segmente B2B, u výrobných, obchodných a novovzniknutých spoločností. Vaši operátori nám od oslovených firiem zistili:
- osobu zodpovednú za nákup tovaru a služieb a za logistické záležitosti
- či oslovená spoločnosť dováža alebo vyváža
- či využíva služby logistických spoločností, alebo si logistiku zabezpečujú sami
A primárne, chceli sme, aby ste nám dohodli obchodné stretnutia priamo pre nášho Supply Chain directora CEE.
VÝSLEDOK: 307 spoločností so záujmom o produkt, 10,1% dohodnutých obchodných stretnutí
Manažér projektu

Andrea Tuharská

"Základom úspešnosti tejto kampane bolo vybudovanie dobrej databázy. Úspešnosť stretnutí bola potom presne taká, akú klient očakával. Počas kampane sme neskôr pritvrdili - dávali sme si pozor, aby sme nedohodli stretnutie len informatívneho charakteru, ale aby z každého stretnutia mal Ingram biznis."
Zistili nám, ktorých klientov osloviť s našou ponukou
Prieskumná kampaň a nové obchodné príležitosti
KLIENT: Linde Material Handling Slovenská Republika, s.r.o.
Linde Material Handling Slovenská Republika, s.r.o. patrí medzi popredných dodávateľov manipulačnej techniky a na slovenskom trhu je značka vozíkov Linde symbolom kvality, spoľahlivosti a moderného dizajnu. Spoločnosť Linde Material Handling Slovenská republika s.r.o. získala 1. miesto v rebríčku najzdravších firiem v trenčianskom regióne za r. 2014 v kategórii veľká obchodná spoločnosť. Nechali sme si u vás urobiť prieskum zameraný na zistenie kľúčových informácií ohľadne využívania služieb a produktov spoločnosti Linde.
- Primárny cieľ: zistenie zodpovednej osoby v rámci manipulačnej techniky, prieskumné otázky ohľadne manipulačnej techniky plánov do budúcna v rámci rozvoja a investícií.
- Pridaná hodnota 1: nové obchodné príležitosti, ktoré vyplynuli z telefonickej komunikácie.
- Pridaná hodnota 2: aktualizácia kontaktných údajov klientskej databázy.
Výsledky: Z objemu oslovených spoločností 27% úspešnosť získania a vyplnenia informácií tvoriacich prieskumnú kampaň, cca 0,04 % obchodných príležitostí v rámci záujmu o kúpu / prenájom / výberové konanie na služby a produkty spoločnosti Linde – (získavanie obchodných príležitostí nebolo v zadaní cieľa kampane).
VÝSLEDOK: Z objemu oslovených spoločností 27% úspešnosť získania a vyplnenia informácií tvoriacich prieskumnú kampaň
Manažér projektu

Monika Mikolášková

"Respondenti mali skúsenosť so značkou, no hoci sme mali databázu od klienta, bolo potrebné dohľadať niektoré kontakty. Niektorí nemali skúsenosť s manipulačnou technikou, no celkový level návratnosti dotazníkov bol nad klientove očakávania."