Referencie

Našli 307 spoločností so záujmom o naše neštandardné logistické riešenia

a dohodli obchodné stretnutia o možnej spolupráci s 31 z nich

KLIENT: Ingram Micro Slovakia, s.r.o.

"Ingram Micro Slovensko, s. r. o. je súčasťou Ingram Micro, Inc. - najväčšieho veľkoobchodného distribútora technológií a globálneho lídra v oblasti riadenia dodávateľských reťazcov. Zamestnávame viac ako 20.000 spolupracovníkov po celom svete so zákazníkmi vo viac než 170 krajinách sveta. Chceli sme podporiť náš obchod na Slovensku v segmente B2B, u výrobných, obchodných a novovzniknutých spoločností. Vaši operátori nám od oslovených firiem zistili:

  1. osobu zodpovednú za nákup tovaru a služieb a za logistické záležitosti 
  2. či oslovená spoločnosť dováža alebo vyváža
  3. či využíva služby logistických spoločností, alebo si logistiku zabezpečujú sami

A primárne, chceli sme, aby ste nám dohodli obchodné stretnutia priamo pre nášho Supply Chain directora CEE.

VÝSLEDOK: 307 spoločností so záujmom o produkt, 10,1% dohodnutých obchodných stretnutí

Manažér projektu

Andrea Tuharská

Andrea Tuharská

"Základom úspešnosti tejto kampane bolo vybudovanie dobrej databázy. Úspešnosť stretnutí bola potom presne taká, akú klient očakával. Počas kampane sme neskôr pritvrdili - dávali sme si pozor, aby sme nedohodli stretnutie len informatívneho charakteru, ale aby z každého stretnutia mal Ingram biznis."

Zistili nám, ktorých klientov osloviť s našou ponukou

Prieskumná kampaň a nové obchodné príležitosti

KLIENT: Linde Material Handling Slovenská Republika, s.r.o.

Linde Material Handling Slovenská Republika, s.r.o. patrí medzi popredných dodávateľov manipulačnej techniky a na slovenskom trhu je značka vozíkov Linde symbolom kvality, spoľahlivosti a moderného dizajnu. Spoločnosť Linde Material Handling Slovenská republika s.r.o. získala 1. miesto v rebríčku najzdravších firiem v trenčianskom regióne za r. 2014 v kategórii veľká obchodná spoločnosť. Nechali sme si u vás urobiť prieskum zameraný na zistenie kľúčových informácií ohľadne využívania služieb a produktov spoločnosti Linde.

  • Primárny cieľ: zistenie zodpovednej osoby v rámci manipulačnej techniky, prieskumné otázky ohľadne manipulačnej techniky plánov do budúcna v rámci rozvoja a investícií. 
  • Pridaná hodnota 1: nové obchodné príležitosti, ktoré vyplynuli z telefonickej komunikácie. 
  • Pridaná hodnota 2: aktualizácia kontaktných údajov klientskej databázy.

Výsledky: Z objemu oslovených spoločností 27% úspešnosť získania a vyplnenia informácií tvoriacich prieskumnú kampaň, cca 0,04 % obchodných príležitostí v rámci záujmu o kúpu / prenájom / výberové konanie na služby a produkty spoločnosti Linde – (získavanie obchodných príležitostí nebolo v zadaní cieľa kampane).

VÝSLEDOK: Z objemu oslovených spoločností 27% úspešnosť získania a vyplnenia informácií tvoriacich prieskumnú kampaň

Manažér projektu

Monika Mikolášková

Monika Mikolášková

"Respondenti mali skúsenosť so značkou, no hoci sme mali databázu od klienta, bolo potrebné dohľadať niektoré kontakty. Niektorí nemali skúsenosť s manipulačnou technikou, no celkový level návratnosti dotazníkov bol nad klientove očakávania."

Získajte cenovú ponuku na túto službu 1-2-3

Nechajte nám email alebo číslo a my sa vám ozveme.